Stureplansprofilen nr.1

alex schulmanHela detta inlägg är dedikerat till den underbart självgoda personen Alex Schulman. Jag tror inte han hade tyckt om mig eller att jag hade tyckt om honom om vi någon gång hade träffats in real life, men gud vad jag gillar honom som den profil han är. Han är fruktansvärt självgod och har tagit över stureplan, inte bara tidningen utan hela stadsstråket. Med och utan ironi (mest med) lever han livet som ”jag är kung över Stockholm” och det har han verkligen lyckats med. Han driver med folk och ogillar folk på ett underbart underhållande sätt.

 

Idag när jag kickade in på stureplan.se för att läsa Klings modeblogg var hela förstasidan fullkomligt TÄCKT av bilder på Schulman. I ett ”tal till nationen” berättar han om den nya Stureplan television där ”mycket av innehållet är hemligt”.

 

Killen ska ha en stor eloge för sitt arbete med stureplan, stureplan.se och för att ha blivit en person som syns i bloggar, tv, på mingelbilder och som hörs på allas läppar.
Kom dock ihåg en sak, ta inget förgivet vad det gäller Alex Schulman!




/Katarina, trött i ögonen eftersom linserna har torkat

Kommentarer
Postat av: Kenza

Svar: Min pojkvän hälsar tack!:) Jag gav honom två tröjor, ett par kallingar med hjärtan, & det jävla eftertjatade dataspelet!:P

2007-02-05 @ 18:12:49
URL: http://KENZAAS.blogg.se
Postat av: Emelie

han är så underbar, garvar varje gång jag läser hans grejer

2007-02-05 @ 20:52:03
URL: http://emelieronjachristina.blogg.se
Postat av: Katta

Emelie: Visst är han rolig och grymt skön :)

2007-02-06 @ 09:10:02
URL: http://shoeholic.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0