Skåne nästa

Skpne kartaNya planer: Flyger hem till Skåne i veckan. Ska ändå bara sitta och tentaplugga kan jag lika bra göra det i Skanör. Saknar mamma och behöver VERKLIGEN en kram. Ska bli skönt att komma hem och få mat med mera. Saknar er kära familj. Nu ska jag packa och sedan bege mig till skolan. Åker direkt därifrån till Arlanda. Pappa betalade biljetten hem och jag är evigt tacksam. Tack älskade familj för att ni ALLTID ställer upp när jag behöver er!







/Katarina, min familj är den bästa som finns

Kommentarer
Postat av: karolina

Kan du inte flyga hem nästa vecka istället... Jag ska inte ut ihelgen, har tenta i nästa vecka... så jag måste lägga all min energi på den. ligger redan långt långt efter! ringer dig så fort jag kan! kram k

2007-02-12 @ 17:18:59
URL: http://kalasbyxa.blogg.se
Postat av: Karro

ååe! i'll miss you.

2007-02-12 @ 17:55:54
URL: http://karolinarosell.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0