Nytt sommarhus

systers husMin syster har köpt detta sommarhus i byn som jag kommer från Skanör. Så underbart för henne. Det är typ min dröm att ha ett sommarhus där. Jag vill också ha ett sommarhus i Skanör när jag är 27 (snart 28). Lite tråkigt dock att hon inte kommer bo hos oss på somrarna men det kommer bli supermysigt att cykla och hälsa på henne!

Vi ska prata mer om det på lördag. Jag ska åka till Stockholm vid 10 och käka lunch på hennes hotell. Sen ska vi mysa runt i stan och på kvällen ska jag träffa Söt.



/Katarina, lite avundsjuk på sin syster

Kommentarer
Postat av: Malin A

Sommarhus är så underbart att ha. Vi har på västkusten bar en timmes bilresa hemifrån. Perfekt för så kan man åka dit över helgen.

2007-02-09 @ 23:45:15
URL: http://www.malinsmacblogg.blogg.se
Postat av: Katta

Re Malin A: Perfekt för min syster eftersom hon bor i Oslo. Själv har min familj sommarhus hus på Gotland inte långt från Visby :)

2007-02-09 @ 23:55:49
URL: http://shoeholic.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0