Konstig dag

Detta är skrivet kl 08:21 den 8 februari 2007 i BMC lässal vid en fönsterplats när snön utanför flyter ner fint från himlen.

Anländer till Rudbeckslaboratoriet och sätter mig i caféet med resten av min klass för att vänta på att bli slussade till liket som ska kuttas. Ingen kommer, ringer på onduktionslabbsdörren. Det tar en lång stund innan någon öppnar. Killens äger att det är INSTÄLLT eftersom det inte finns något fall för oss. Alla blir grymt sura och besvikna. Therese har stigit upp vid 5 eftersom hon pendlar från Stockholm. Jaha, när ska vi få göra detta då? Jag som var inställd på detta och tyckte att det skulle bli grymt intressant.

Försökte få tag i Godtfried som är kursansvarig men han var på möte på Akkis. Så efter mycket om och men har jag lånat pennor av Therese och ska återigen sätta mig med skelettet.


/Katarina, haft en dag som absolut INTE blev som jag tänkt mig!

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0