Dagen med lyx

SushiDet är sjuk lyx att vara hemma kan jag berätta för er. Mamma skjutsade mig in till stan idag. Var lite i henne klassrum och sen när bilioteket öppnat tog jag bussen dit. Satt på biblioteket i 5,5 timmar utan att ens lfta rumpan från stolen. Men fy satan vilken ljudnivå det var. Kan inte fatta vem som ställer sig och dammsuger i ett bibliotek under rusningstid när folk sitter och pluggar. Nej men ska ni plugga, åk INTE till Malmö. För mig finns det inget alternativ eftersom jag redan är här nere.

Mamma hämtade mig utanför biblioteket och sen åkte vi till Triangeln och parkerade i garaget. Jag gillar inte Malmö kan jag helt ärligt säga men vissa roliga affärer finns det ju, tex Systrarna Grene som är en dansk kedja för er uppåt landet som inte vet. Mamma bjöd på en träslev, en rosa klämma att sätta på kylskåpet och rosa tops. Själv betalade jag en lite söt thé burk som jag hittade på rean.



/Katarina, haft en lyxdag

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Oj att du orkade i 5,5 timmar! Duktigt gjort :)

2007-02-13 @ 22:44:33
URL: http://annamikaelanordstrom.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0