Hippie, indian eller snygg?!

"Hippie", så kallar min bror mig när jag är modern. När jag har plattat mitt hår och satt ett band runt huvudet. När jag gjort mig fin. Ja, när jag har gjort min för tillfället enklaste favoritfrisyr. Jag som tycker att jag både ser hipp och snygg ut (är det ett ålderstecken?). Tydligen ser jag ut som en nerdrogad hippie från 60- eller 70-talet (vilket jag iofs gör i vanliga fall också). Tråkigt för honom, för jag kommer platta mitt hår och sätta i band och tampar i olika färger. Senaste är ett rep (!) i guld som går att vira 3 varv runt huvudet (lite mycket kanske). Tufft är det!

liten totalbild hårband
(klicka för större bild)


Titta, även de häftiga människorna på Stureplan har det. Jag kommer bära ett på nyår, jag lovar!!!



/Katarina, "what did she say?"

Kommentarer
Postat av: Anonym

''häftiga bruden från stureplan'' med hippie bandet heter så mycket som Andrea och är min väns stora syster..
Now you know! :)

2008-01-06 @ 00:56:25

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0