This is our fate


Mina grannar som har öppen balkongdörr kommer snart att döda mig. De kommer ringa på min dörr med världens största kockkniv och säga, "Sluta spela Jason"....

Jag har nämnligen Jason Mraz låt I'm your på repeat på datorn på hög volym + att min dörr står öppen. Jag kan inte låta bli att höra denna underbara man med denna underbara rösten och denna underbart lätta och glada låten.

"Well, you done done me and you bet I felt it
I tried to be chill but your so hot that i melted"


/Katarina, this is our fate, i'm yours...

Kommentarer
Postat av: Natalia

Tog ett tag innan du förälskade dig i den.. Själv lyssnada jag på den i somras redan om jag inte har fel. ;) Den är underbar.

2007-04-24 @ 09:14:43
URL: http://studentka.webblogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0