Makt är pengar

Igår hade jag den roligaste kvällen på jag vet inte hur länge. Jag måste säga: FY FAAAN (första gången jag svor i bloggen?) vad kul vi hade. Speciellt tack till Christofer som dansade högstadie-brat-dansen med mig till Gigi d'Agostino på mini lilla dansgolvet precis vid garderoben.

Kvällens Nation: STOCKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag och GelinKvällens mest påiga: Helt klart JAG. Jag kände verkligen att jag var PÅ! Som jag skrek i baren uppe i Loungen. Måste nog skärpa mig lite.
Kvällens danspartner: Ebba som följde med mig när vi bytte dansgolv var 3:dje minut för att hitta den perfekta. Inte Schlager golvet, inte Kakel, inte r&b golvet utan till slut hamnade vi i Loungen som inofficiellt (av mig) kallas Stureplan. Där var det svalt och lite folk men mycket Stureplans house/techno.
Kvällens dansa-brat-högstadiedansen: Christofer, tack för att du vågade för fy fasiken vad det höjde min kväll.
Kvällens mest svalkande: Stockholms öppnade sitt däck. Så underbart och så mycket minnen från Nollningen kommer fram när
Kvällens möte: Jag fick träffa Karins pojkvän som jag aldrig träffat. Det var trevligt och han var riktigt rolig på dansgolvet!
Kvällens viktigaste: Fanny som såg sjukt viktig ut med sin öronsnäcka och sin tröja där det stod "Klubbmästare". Dessutom berättade hon att de var den första nationen med öronsnäcke-system. Hur fan gör Värmlands och Norrland som är gigantiska? Springer runt och letar efter varandra, HA!
Kvällens förfest: Hos läkar-Axel som förövrigt garanterat är kvällens gentleman. Jag gillar läkarna!
Kvällens historia/lek
: "Jag har aldrig sett en film där en kille blir påsatt av en häst".... EN viss person dricker och är därför tvungen att berätta historien om när hon såg en film om en kille som blivit påsatt av en häst.
Kvällens citat: "Någon har kastat vatten på mig på alla ställen som en människa svettas" utbrister Linnea som försvar till varför hon är svettig efter 25 minuter hardwork på Schlager golvet.
Kvällens fylleskada: Jag naglar (att sticka en nagel rakt upp i något) Christofers läpp så att han blir väldigt orolig över vad hans mamma ska tycka.


Till sist vill jag tacka Fanny som satte upp oss på listan. Vi kom 23:01 och gick före i kön och behövde ENDAST betala för garderoben. Som sagt, Makt är pengar.

Upt 2007-04-27 14:30
Dagen-efter citatet: "Vilken tur att Katta har så rena händer" berättar Christofer för Sara angående infektioner.



/Katarina, bilder kommer helt klart på pixisen

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0