Lill-lördag med solnedgång

?resundsbronInnan skrev jag om mitt fynd på Gina tricot. Men jag var inte bara och shoppade i stan. Kl 19:30 träffade jag Karro vid fontänen på Gustaf. Hon lyfte upp en flaska rosé ur väskan och propsade på att vi skulle ta bussen till Västra hamnen och dricka lite fördrink där ute. Natalia var inte värd att vänta på eftersom hon ALLTID är försenad (dock inte värre än Christofer). Så jag och Karro satte oss på bryggan med solnedgången framför oss och halsade lite Jacob's creeks rosé. Sådana sommarminnen som väcktes, Jag, Karro, Västra hamnen och en flaska rosé. Jadu, det är allt vi som är sommaren!

Sedan tog vi bussen och mötte upp Natalia på Centralen. Där tog vi bussen vidare till Dario (Natalias pojkvän). Drack en flaska rött som hette Bulgarien (köpt i Polen). Detta vin skulle inte blivit godkänt som vin i Sverige utan skulle klassats som alkohol saft. Efter sockerchocken i form av polski vin tog vi en taxi till Möllan där vi mötte upp Mike, Elin, Erik och Takter på Ölcafeét.

Av någon anledning avr jag grymt sugen på min egen säng och åkte faktiskt hem först (hallå?!). Gick förbi Falafel no. 1 och tog en falafel med mig till busshålsplatsen. Efter 40 minuter på bussen var det bara att hoppa i säng och 10 minuter senare fick jag ett sött smsm av SÖT som jag saknar fruktansvärt mycket!


/Katarina, saknar Söt

Kommentarer
Postat av: Nina

mysiga bilder... !

2007-04-12 @ 22:25:11
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: karolina

Sommaren är mitt andra namn! haha. Eller rosé vin, välj själv! ;)

2007-04-14 @ 10:37:23
URL: http://kalasbyxa.blogg.se
Postat av: Karin

tack roligt att höra.. fina bilder:)

2007-04-16 @ 20:36:58
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0