läkare, Göteborg & bacardi

Kvällens mest förvånande
: F som har (hade) ett gäng tjejer han ringde eller "hookade up" med har nu gått och blivit seriös (eller i hans bemärkelse seriös). Han har nu två dagar (nätter) i rad "knusslat" med samma tjej. Är det politiskt riktigt att jag skriver ut hans namn? Borde jag skriva F?
Kvällens bästa: Läkarna! Det behövs egentligen inga ord men för er som aldrig upplevt T3 läkarna ska jag nu berätta. Dessa underbara livfulla människor går inte ens att jämföra med de torra ekonomerna eller propra juristerna. Nej, för läkarna har snygga kläder, bra musiksmak, underbar humor och ja, "En sån ska jag ha!" (utropar jag för mig själv).
Kvällens upptäckt: När jag blir stor ska jag gå till en läkare som heter Adel. För han har grym musiksmak, lovely hår och ja, har kommer från Gotland. Dessutom är han en av de bästa T3 läkarna, hur ska han bli seriös gynekolog, för det var vad du skulle bli va?
Kvällens utkörning: Ada och Axel blev "lite" utkörda av mig eller snarare de ville gå om man säger så.
Kvällens nation: Det var "en in, en ut" på Snerkes vid 10 (hallå!!!) så biomedicinarna (vi) och läkarna (de) gick rakt över gatan till Göteborgs istället. Billig öl och ENDAST en 100-ing slösad på en 6:a drink och 2 öl.
Kvällens kallaste: Jag och Karin grillade ute och det var minst sagt kallt. Vi kunde se våra andedräkter. Jag sprang hem och bytte till vantar, halsduk och vinterjackan (sk. duntäcket) medan Karin sprang upp och hämtade skidvantarna. Kallt!
Kvällens underbaraste: Jag vet vem som ska få föda mitt barn, men jag vet inte hur jag ska lägga fram det för honom. Killen är en ganska kort jurist och den sötaste man (han är ju över 18 så okej att kalla honom man) jag NÅGONSIN (alltså någonsin) sett i hela mitt liv. Jag hade svårt att slita min blick från honom. Sen var han rolig och han kände min gamla granne (som förövrigt är snygg!) och han hade INTE kycklingslick (även kallad backslick). Jag och sötaste skulle få underbart söta barn. Ojojoj, jag måste se honom igen annars kommer jag inte bli nöjd. Det är som ett beroende. Vissa köper sprit andra röker cigaretter, vissa äter godis men jag, jag MÅSTE se honom.
Kvällen totalt: Jag hade en av de bästa kvällarna på länge. Läkarna sken, skrattade och efterfesten som följde hemma hos mig med Bacardi Coco slutade ungefär vid 04:30 så idag tror jag vi alla är ganska trötta och bakfulla. Grannarna har inte klagat ÄN!

Ps. När jag såg den sötaste mannen så hade jag endast druckit ett glas vin. Så det var INTE spriten som talade. Han var alltså.... jag är mållös!
Ps2. Jag LOVAR det kommer fler bilder (och en video)


/Katarina, NU ska jag cykla till skolan och sen ska jag åka ner till hemska Skåne

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0