En Klinga tack!

elijn klingHar ni något ni alltid börjar varje vecka med? Handlar mat? Tränar? Äter godis?

Jag har en vana, men det är nog ingen dålig. Jag brukar börja min vecka med att läsa Klings inlägg. Det är vad jag ALLTID ser framemot på söndags kvällen innan jag ska sova. Hon skriver om roliga-, billiga-, dyra-, second hand-och andra kläder. Välskrivet men inte långdraget. Hennes inlägg sprutar inspiration och man blir så glad av att se henne i de snygga kläderna.


Så, vad gör ni varje måndag?










/Katarina, ska snart plugga


Kommentarer
Postat av: J

Jag är precis som du.. Brukar stiga upp på morgonen och kolla alla bloggar. Tar gärna god tid på mig på morgonen för att hinna läsa det jag vill.. Läser även Fahrmans. =)

2007-04-02 @ 19:10:46
URL: http://dontyoubelive.blogg.se
Postat av: Ingrid

Hm, Elin Kling må ha stil, men skrivandet är jag inte imponerad över.
Måndagarna ser jag som en liten nystart på ens liv. Möjligheterna är enorma och man har en hel vecka på sig att uträtta stordåd i stil med tre friskispass, två festkvällar och mycket slötid framför datorn ;)

2007-04-02 @ 20:24:55
URL: http://ingrid87.blogspot.com
Postat av: Louise

Hehe, samma sak. kollar alltid hennes blogg först och sen kikar jag på rabattkod.se för att se om det kommit in några nya rabatter :)

2007-04-04 @ 12:28:17

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0