NolleGasque

Första och sista gången jag går på min egen NolleGasque...


Grupp sexsju (min grupp) samlades hemma hos Evelina kl. 10, Eller vissa kom ju 12 (*host*... FILIP?!!!). Vi fixade min cykel så att det blev TOPPEN fin. Från att varit en silvrig grå Svalan cykel, blev det och fortfarande är det en äkta studentcykel med allt vad de innebär. Nu är den HELT gulmålad med Netto plastpåse runt ramen. I lördags hade den samma färg, dock GANSKA mycket mer utrustning. Gul flagga bak, cykelkorgar inklädda i Nettopåsar, korv på ekrarna, engångsgrill bak, miniräknare fastklistrad på styret, lilla chang i cykelkorgen fram, ketchup och nudlar med BiBvin i cykelkorgen bak, Den var SÅÅÅÅ fin.

Jag och Therese åkte hem till mig och mekade vidare på cykeln (satte på flaggan och en extra ringklocka).


Sen gjorde vi oss iordning hemma hos mig. Jag var riktigt försenad. Så vi kom till förfesten hos Karin med cykeln ungefär vid 17.45. Slängde i oss två glas vin, Förberedde korvarna som skulle sättas på ekrarna och pyntade det sista på cykeln. Sen var det ju bara att ge sig av!
Vilket helvete det var att släpa cykeln UPP för Snerkes trappa. Vi var nog sista gruppen där, mitt fel (antagligen). Vi fick fördrink och gick och minglade lite runt alla cyklar. Karro och Ninnis grupp hade gjort en horcykel. Den var fin och gick att "krypa" in i/under för att ha lite roligt där!

Vad som hände under kvällen stannar mellan de som var där (HOPPAS jag).

Höjdpunkter:
- Emma blir årets nolla
- Det bjuds på snaps (är egentligen negativt)
- ALLA blir galna och beställer in champange flaskor (jag best. två)
- Karro och Filip blir väl någorlunda officiellt
- Jag och han, femte gången gillt
- Efterfesten är sjuk med allt från deckande till HELA korridorsväck till människor upptryckta mot vägar och rum utan möbler
- Jag råkar "träffa" "fel" person (Foto Finns i Karros kamera)
- Jag fyllesnackar Gotländska (as usal)
- Jag och Eric sexdansar (as usal)
- Eric spelar A. Sokolowski på spexet, SJUKT!!!
- Vårt spex misslyckas lite men heter dock ändå "STAK - aldrig mera slak!"

- Jag lyckas "lura" mig till en människas nummer som sucktat efter en tid
- Min klänning blir frammåt 4-tiden lite väl kall, hittar ett lämpligt offer (foto finns i Karros kamera)
- Bland annat jag blir utsedd till året nollehångel och fick kondomer i pris (dock närvarade jag inte på prisutdelningen av ja, vissa själ)

karro och jag



More pics just click here...

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0