Morgon i lilla Skanör

Vaknade av ett sms från "Uppsala"-Karro. Det stod att hon hade ngt att berätta så jag var tvungen att komma hem. Jag steg upp och gick ner i köket för att ringa (eftersom NGN har snott telefonen i mitt rum). Det första jag frågar är självklart vad hon ville berätta. Som jag kunde tänka mig handlar det i Amerikanen (givetvis!) :) Vilket var väldigt spännande. Karro avslutar samtalet genom att säga "Jag saknar dig, kom hem!". Det gjorde liksom min dag =)

Nu ska jag snart in till stan med pappa för att köpa en fin väska till min mor som fyller år imorgon. Sen ska jag på ansiktsbehandling och sen ska jag försöka köpa en vinterjacka. Det kommer blir ASKALLT i Uppsala denna vinter känner jag på mig.

Nu måste jag käka frukost.
Tjao

Jag o Karro
Jag o "Uppsala"-Karro

Kommentarer
Postat av: k

haha. hetast på stockholms.

2006-09-21 @ 17:40:07

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0