Haléns leveransen

Ja, igår kom leveransen från Haléns. Dock inte hela. Haléns hade missat att jag avbeställt de svarta stövlarna, leggings och den svarta kjolen. Stövlarna skulle komma i december (så jag ringde och av
beställde dem EN GÅNG TILL) och leggings var slut. Koftan kommer i november.



Så istället landade detta hemma hos mig, ett fint brunt linne och en svart kjolen.


Kjolen är jättefin, men känner att min mamma skulle ÄLSKA den. Eftersom hon och pappa kommer på måndag tänkte jag vänta tills dess och låta henne prova den (Oj, vad snäll jag är). Linnet är faktiskt underbart. Ledsen att jag bara beställde ett. Det fanns ju i vitt och svart också. Bäst av allt var att det ENDAST kostade 65 kr (exkl. frakt).



Jag invigde linnet redan igår kväll. Då TENTAfesten inföll.

Kvällens outfit,
Mörka jeans Dr Denim Jeansmaker
Svarta pumps Asos
Brunt linne med guldpaljetter Haléns
Brunt skärp m. guldspänne Tessi Malmö
Långt guldhalsband med stort hänge Mammas garderob


Shoeholic ® 2006

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0