Tårtkalas på BMC

Har precis varit på tårtkalasskolan, BMC. Löfbergs Lila bjöd på tårta och kaffe till alla sugna Uppsala studenter. Självklart var jag och Karro långt fram i kön för att trängas ordentligt.

Innan vi käkade tårtade var jag, Karro och Therese och gymmade. Faktiskt riktigt kul. Sprang/gick i 30 minuter och sedan gymma i ca 60 minuter. Är väldigt trött just nu!

Ikväll ska vi till Ada på bastufest. Eller Bastuförfest eller bastumys, vad man känner för helt enkelt! De som vill gå ut gör de, och de som vill åka hem gör det. Jag har inte bestämt mig, men är faktiskt lite sugen på att gå till Sthlms.

Nu ska jag försöka plugga lite, vilket kommer gå åt SKOGEN! Tjao



/Katarina

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0