RIKTIG vinter och stövlar

idag fint väder
Idag är det en RIKTIGt fin vinterdag. Strålande sol, minus 5 grader och vindstilla. Jämfört med igår när det var snöstorm och kaos överallt. Tågen har nu stått stilla i mer än 24 timmar.



Imorgon kommer det komma en rapport över allt som har blivit fixat dessa tre dagar när mamma och pappa varit här. Mycket har blivit ordnat. Nu är min lägenhet riktigt mysig!!!


Pappa skruvar upp en gardinstång



Om någon timme kommer Pontus hit, så ska vi gå ner till stan en promenix och jag ska till posten och hämta mitt paket som ANTAGLIGEN innehåller mina stövlar och legging. Sen blir det förfest hos mig och sen Sthlms ikväll. Sjukt mysigt!!!



Shoeholic ® 2006


Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0