Fynd hos mamma

Bra att kunna rota i mammas garderob och plocka på mig lite grejer. Dock blev det inte jätte mycket denna gången. Två skärp som är perfekta att ha i midjan. Ett rött som är flätat där bak och som har ett silvrigt spänne som liknar två hästhuvuden som pussar varandra. Ett brunt som har ett stort silvrigt spänne med perforeringar. Sist och minst ett brunt stort trä hårspänne. Sakerna är mycket snyggare i verkligheten...

fyn i garderoben


Dock hittade jag två par skor, ett par som är mormors gamla. Svarta lackpumps med en lite rosett fram. Ett par SJUKT snygga röda pumps som varit mammas. Men jag fick inte ta något av dessa paren. Det röda ska jag få ha på julafton! Kommer bli så snyggt till mitt röda sidenband.
Dessutom hittade jag ett brett, cerisrosa sidenband som var väldigt snyggt och i samma färg som jag letat efter.

sidenband


/
Katarina

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0