Blir slagen på fingrarna...

...eftersom jag inte kan hålla mig ifrån internetshopping. Ska jag eller ska jag inte, det är frågan. Har 20% på Asos och 25% på Bubbleroom. Måste ha ett par nya jeans, eftersom mina älskade Acne Hep Pure har gått sönder. Vill ha ett par Acne Hep Raw (glömde mina hemma i Skåne och är slitna), Acne Hep Pure eller Acne Hep Almost raw. Sen vill jag ha detta...
Snygg klänning från AsosJuicy väska
En fin klänning från Asos och en Juicy väska från Bubbleroom
Dessutom har jag hittat en stickad vardagsklänning och ett par ribbstickade leggings hos Asos.



Vad ska jag köpa?

/Katarina

Kommentarer
Postat av: Catrin

Väskan var översöt! Köp den :P
Du som verkar ha bra koll på det där med internetshopping.. vad är fraktkostnaden hos ASOS?
Puss o kramen

2006-11-15 @ 11:27:10
URL: http://catrins.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0