Sthlms igår var...

... riktigt trevligt!
Jag, Karro och Therese åkte dit vid 20.00 med inställningen, "Vi dricker ett glas vin och sen åker vi hem". No no no... I don't think so! Innan nio på Stocken är allt MYCKET billigt. En flaska vin 80 kr, en 4:a 27 kr och en 6:a 37 kr! Ja, det är farligt!
Vi tre beställde tillsammans in två flaskor vin och två 6:or. Det var ganska skönt att vi inte var så många. Vi satt och snackade och minglade lite. Sen vällde filk in vod 21.30 och sen vid 22 satte allt igång ordentlige. De öppnade dörrarna till kakelbaren och folk RUSADE in!

Tyvärr glömde jag kameran, men jag har lite roliga händelser....
- "Men gud, de skänker ju bort spriten" Jag, när jag såg att en 4:a kostade 27
- Vi hittade en kille som liknar en svamp (hur ser man ut då?)
- Karro vill inte ha resten av sitt vin så hon häller de i Therese mun vilket resulterar i att Therese smäller bort glaset så det flyger 5 meter (INGEN överdrift)
- Karro och jag tävlar om vem som kan skicka sms först till Filip (han svara bara mig!!!!)
- Karro berättar om mitt citat från Nollningen, "Jag måste dricka, spriten är ju så billig)

För övrigt var det väldigt många snygga killar och oerhört lite brats (Stocken är bratsens vattenhål). Det var dålig techno på stora dansgolvet, bra musik i entren och i kakelbaren var musiken VÄLDIGT låg (brukar få hörselskador).


/Katarina, har ont i öronen och är gnällig

Kommentarer
Postat av: Cassie

Hihi, låter ju urkul :D

2006-12-08 @ 18:41:07
URL: http://champagne.blogg.se
Postat av: Catrin

Haha sjukt härligt! Gillade din inställning där "jag måste dricka, spriten är ju så billig" haha sjukt bra! Annars allt bra med Katta? Puuss

2006-12-08 @ 19:58:08
URL: http://catrins.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0