Sill, Malmö och jul

Idag blev det bra tillslut...

Jag slängde på mig kläder och smink och sen kom älskade syster och hämtade mig. Vi + Britta åkte in till stan där de skulle genomgå en rad behandlingar på Gilda skolan i Malmö. Sen gick jag och syster lite i stan. Efter ett tag träffade jag mamma. Vi köpte lite julklappar (även till mig) och sen åkte vi till Coop Forum och STORhandlade. Hade ca 15 matpåsar med oss hem. Vi köpte även mat och grejer som ska fraktas med hem till mig i Uppsala (3 kassar totalt inkl. frysmat).


Först två julklappar till mig och sedan två av påsarna som ska med till Uppsala

När jag sen kom hem från Malmö vid 21 tiden skulle jag egentligen träffat Anna och Anna men vi alla var riktigt trötta så det blev hemmakväll, vilket för mig betydde att hjälpa mamma med sillen. Så nu har vi lagt in 2 kg sill i ättika och föberett 2 kg till imorgon som ska stekas och läggas in.


Kolla in vad snygg jag är i det grönrutiga förklädet

Eftersom jag inte käkat någon kvällsmat, jag precis tre knäckebröd med skinka, ost och avokado. Dessutom bjöd jag mamma och pappa på min berömda smoothie (med hallon ist) och de var överförtjusta (ivf mamma).


Godare med frysta hallon i Smoothie

Nu ska jag kolla sista delen av Da Vinci koden. God natt och sov sött mina vänner!
Ps. Jag har faktiskt pluggat en del idag också!



/Katarina, ska besöka Köpenhamn im

Kommentarer
Postat av: Karro

Hej snygg! Tror du skickade typ ett halvt meddelande till mig igår. Så jag svarade inte. Haha. Hoppas att det blir kul i Köpenhamn. Själv sitter jag här med Anjas åhörarkopior och försöker anteckna lite. Haha. Vilket skämt. Oh Well.
NYÅR. Puss.

2006-12-21 @ 10:47:53

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0