Hår fett som...

... en burk vax. Usch, jag som aldrig brukar ha ELLER få fett hår. Jag tror att det beror på väderförändringarna. JAG HATAR SKÅNE när det är 10 plus grader och blommorna slår ut i DECEMBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ps. Tänkte ta bild på håret men för er skull lät jag bli så att ni inte spyr! Nu ska jag gå ner och duscha om min bror har sparat något varmvatten till mig.

Vad gör min Västerås-Karro idag måntro? Är Therese med Clabbe eller vad händer? Är inte så uppdaterad vad det gäller några kompisar. Dock vet jag att Anna L har spenderat dagen i Köpenhamn med sina föräldrar och att Sandra är på Shakespears i Höllviken (vilket jag kanske också borde vara?!)



/Katarina, är sjukt negativ och smutsig (välj själv vilket du föredrar)

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0