Hångel, sprit och E-type

  • Christofer kommer 45 minuter försent och alla är hungriga eftersom det är han som har maten
  • Medan vi planerar lite inför Gasquen lagar Christofer JÄTTEGOD mat (pasta med röd pesto och svarta oliver)
  • Jag testar mina blinkande lampor på balkongen.
  • Varken jag eller Therese hade någonsin sett en Näcken kondom så Eric var snäll och demonstrerade knottrorna på kondomen (dock på en vinflaska).
  • Citerar Christofer, "Ingen dricker Campari som du Katta"
  • Jag ställer mig på köksbänken och sjunger med till Carolas "Fångad av en stormvind" med kapsylöppnaren som mikrofon.
  • Christofer hade fixat så att vi stod på gästlistan och därför gick vi in gratis och fick gå före i kön (som inte fanns)
  • Det står en grupp och sjunger E-types, "Angels crying" i olika stämmor. De va sjukt grymma men usch vad töntiga (säkert teknologer)!
  • Helt plötsligt har Filip en stjärngosse strut på sig. Förstår inte riktigt varför och när jag frågade idag hade han INGEN aning om VAR den kom ifrån.
  • Ada säger, kolla den snygga killen. Jag går fram för att ragga upp honom till Ada men det blir annorlunda. Ada bara sticker eller något så det slutar med att vi hånglar uppe på tredje våningen (där endast personal får vara) bredvid en kopiator som vi inte kan använda eftersom den är kodad.
  • När jag stog ute och snackade med killen kom Fanny fram och  berättade om sina sexupplevelser den senaste veckan. Insest på Stockholms nation kan jag ju säga!!!
  • Vi gick hem till mig och han var knäpp, rolig och fantastiskt snygg men hånglade som en gris.


Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0