Bullar, film och kemi

Det blev inte ...along came Polly igår. Pappa hade lånat Da Vinci koden av en kompis så jag kollade på den. Hade sett halva innan och denna gången somnade jag på samma ställe som förrut. Så nu har jag sett början 2 ggr och ALDRIG slutet.

Vaknade vid 10.30 (eller först vid 08.30 när G skulle till skolan), vilket är sjukt sent för att vara mig. När jag gick ned på bottenvåningen med kemiboken under armen fanns där nybakade bullar som mamma hade stått och bakat i morse, VAD har hänt med mamma? När fick hon denna tid? De var nog det godaste på länge. Guuuud va skönt att vara hemma.....
nybakade bullar

Dagens present var ett ljuslila sidenband (sommarfärg) som jag såklart blev glad för!



/Katarina, ska duscha och klä på sig nu

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag kna fatta att du somnade under da vinci-koden.. boooring

2006-12-20 @ 17:02:24
URL: http://imitthuvud.webblogg.se
Postat av: Anonym

härligt med nybakta bullar på morgonen!

2006-12-20 @ 23:34:57
URL: http://josefineraiend.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0