Årets händelser 2006

2006 var för mig året då allt hände. Årets händelser kan bilda en milslång lista. Jag gick min sista termin på gymnasiet, hittade mitt livskärlek, var riktigt deprimerad, började plugga på högskola, jobbade hela sommaren, var i Visby under Stockholmveckan, fyllde 18 och köpte en lägenhet. Detta är bara ett urval av allt som hänt.  

Årets bloggämnen:
Elin Kling, men hennes starka utstrålning och snygga kläder synd hon numera på var och varannan blogg. Hon skriver även för stureplan.
H&M, detta har varit ett år fyllt av händelser och kollektioner för H&M. Detta syns även i bloggarna. Allt från Victor & Rolk, Gift of the day till Madonnas gulddetaljerade "träningsjackor". ,
Årets bloggämne i min blogg:
Flytten, en stor förändring i mitt liv som tagit stor del i bloggen. Allt från inredning till inneboendeproblem.
Asos, kan man döma mig? Asos är billigt, bra och snyggt (oftast)!: ,
Årets nya plagg i min garderob:
Hög midja, mina nya jeans har bara blivit högre och högre i midjan. Vilket inte bara min mamma är gladare för, det är ju så skönt!,
Leggings och tights, min mamma slog mig vad det gällde leggings. Jag var lite negativ till det i början men nu har jag tights och stövlar var och varannan dag!
Årets bästa händelser:
Studenten, en av de ABSOLUT bästa festerna någonsin. Vänner, familj och släkt var förenadade i ett glädjerus som jag tyvärr ej kan beskriva med ord. Bilderna kan knappt berätta hur allt var. Flak, champagnefrukost, flottfärd, utgång och sen kom jag hem 11.00 dagen efter!
Uppsala flytten, jag tog beslutet att flytta 70 mil hemmifrån och gå direkt från gymnasiet till universitetet. Ett beslut som jag nu i efterhand ALDRIG skulle ångra.
Årets bästa och svåraste beslut:
Ta tag i livet, efter en jobbig tid med depression bestämde jag mig för att ta tag i livet. Jag beslutade mig för det endast är jag som kan göra det och jag bestämde mig för att flytta från SKITEN! Vilket hjälpte och har nu gjort 2006 till det bästa i mitt liv hittills.
Årets mest förvånande:
Seb och Jag, efter några månader bestämde vi oss för att träffas och snacka gamla minnen. Vi båda blev förvånade hur känslorna och kemin mellan oss fortfarande fanns kvar.:
Årets fest:
18 år NollSex
, min 18-års fest var underbart rolig. Polisen kom frammemot slutet men de bara skakade på huvudet, skrattade och åkte vidare.
Nollegasquen, vinet flödade, spexen underhöll och jag hånglade med Gustaf (foto ligger i Karros kamera). En härlig blandning av svaga minnen. SÅ otroligt roligt!
Årets missöde:
Tentan,
trodde att jag skulle klara den. Hade STORA förväntningar, men det sket sig. Grät och skrek i trappan på BMC! (Jag klarade omtentan för intresserade)
Årets kille,
Filip,
med sina insatser på nollningen där han blir uslängd från Snerikes och hans eviga smeknamn Gulle-Fille eller Muskel-Fille passar denna härliga Linköping in på listan.
Årets hångel:
Seb,
tråkigt som det är så blir faktiskt Seb årets hångel. Alla andra under året har bara slabbat, tex snygg-Anders (eller hette han Andreas som dessutom inte var snygg har jag insett).
Årets pepp:
Louise,
min älskade syster som har peppat mig till att plugga som fasen och faktiskt fått mig med sina erfarenheter att leva ett underbart liv. Du har mycket att ge syster!
Karro, dina anteckningar har gett så otroligt mycket. Men sen Karro så är det ju du&jag eller hur?
Årets hedersperson:
Therese, för att vi har så otroligt roligt tillsammans och för att du är en rolig festis. Du + jag + vinare = SANT!
Årets Polack:
Natalia,
kan man blir mer polack än vad du är? Halvpolack som bor nere i Polen och pluggar till läkare med saltsyran under näsan och pratar polska.



/Katarina, för bilder från hela året kika in på min Pixbox

Kommentarer
Postat av: anna

hjälp mig och bestäm min nyårsoutfit..
kolla min blogg !

2006-12-30 @ 22:11:40
URL: http://lillhedlund.blogg.se
Postat av: KARRO

wohoo! Klart det är du och jag! Och THERESE, den tråkmånsen! Haha. IMORGON ÄR DET NYÅR OCH DET ÄR DU OCH JAG OCH LUNDSBERGARNA! haha. Hur i helskotta hamnade vi här?! Oh well. Kul blir det!

2006-12-30 @ 22:55:08

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0