Ändrade nyårsplaner

Nu har jag gjort en helvändning och ändrat nyårsplaner. Från början skulle jag varit hemma i Skanör och firat med mina älskade Annor men nu blir det ngt helt annat.

Kl 07.14 den 31/12 tar jag tåget till Uppsala. Där möter jag min älskade Karro. Vi åker senare på kvällen till Stockholm. Kanske käkar middag hos Ebba, går på fest hos Christofers kompis, går ut och käkar eller drar till något uteställe. Vet inte riktigt än, men trevligt ska vi ha det!

Sen kommer mamma och pappa upp den 2 eller 3 januari. Mys pys!



/Katarina, ung och fri

Kommentarer
Postat av: KARRO

ja, lätt. festen hos christofers polare lät riktigt nice. takterass i gamla stan. wohoo.

2006-12-15 @ 12:51:20

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0