"Sun is shining, the weather is sweet"

Är det skrytsamt att berätta att jag har världens bästa vänner? Jag tycker att de är värda att höra det. För det gäller verkligen alla mina vänner. Jag har en stor umgängeskrets. Vissa närmare andra längre bort (både reltationsmässigt och avståndsmässigt). Dock är alla otroligt fina människor.

Just nu är mitt liv sjukt fullt. Ofta denna vecka har det känts som jag inte är långt från att gå in i väggen, för att jag har för mycket att utföra. Dock är denna dag ljuvlig, och jag kan inte annat än att känna, "jag klarar mig". Jag är en otroligt ansvarstagande person och jag kommer ta fullt ansvar för att alla saker jag tagit på mig kommer bli sjukt bra utförda!

Dagens solstrålar är mina vänner. Mina barndomsvänner som gång på gång visar varför vi har varit vänner sedan barnsben och kommer fortsätta vara mina närmsta vänner. Mina "nyfunna" vänner från Kristianstad som ställer upp och hejar på. De har en otrolig förståelse när jag säger att jag inte har tid. Mina "Uppsala"- vänner som då och då skriver små söta saker och gör mig påmind om den ljuvliga tiden vi har spenderat tillsammans i Sveriges bästa studentstad. Mina älskade gymnasiekompisar, som finns i min närmaste närhet och just alltid finns där, i vått och torrt. Även andra vänner som jag inte kan kategorisera lika lätt, men som visar att de finns där. Kanske genom ett sms, en fika eller ett mail.
Ni förgyller min vardag. Ni gör att jag lyckas. Ni gör så att jag orkar vara den jag är och vågar vara den starka person som jag faktiskt är!


En solstråle i mitt liv, mamma!


/Katarina, ikväll är det en oslagbar schalger kväll med sushi och ljuvliga människor hos älsklings-Rebecca. Hur kan denna dag bli bättre, trots att jag nu sitter inomhus och MÅSTE plugga!

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0