tisdagmorgon ur en fylletrasts ögon.

Incomplete sjunger Backstreet boys ur mina högtalare. Det kan man säga att jag inte är. Jag känner mig helt fullständig. Nästintill bakfull, på en tijsdaug (som Johan Glans säger). Igår var det tenta på morgonen. Lunch med "ät hur mycket du vill"-buffé, öl och klassen. Kvällen bestod av middag och vin hos bästa vännen. Hann med allt från TP till fjantiga foton och mycket minnen från gymnasietiden. När vi sitter och pratar om den tiden, påminns jag om hur otroligt roligt vi hade. Hur sjuka vi var och vilka otroliga fester vi fixade. Ljuvliga tid!
Nu ska jag försöka ta mig samman. Lyssna på Backstreet boys bästa album. Packa träningsväskan. Springa på bandet (och förmodligen kräkas). Duscha. Ner till Paulina på Solo. Systemet och en flaska rosé. Sen kvalitétstid med ytterlgiare en vän. Så kommer hela min vecka se ut. Kvalitétstid!


/Katarina, TP är inte min grej, men jag hade tur med frågorna

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0