Nunnans beskännelse

Exil, nej, jag har inte gått i exil. Jag bara inte orkat sätta på min dator (som jag nu faktiskt tagit mig till att göra). Ett lager i min fläkt är nämligen sönder och min dator låter som en gamling på ett hem där endast kroppen och klagan finns kvar. Sorgligt, men sant! Ny fläkt beställd, men, det är istortsett olidligt. Jag måste snart gå och stänga in mig i ett tyst, kallt och mörkt rum för att få vettet tillbaka. Jag sitter på ett mentalsjukhus (känns det som med detta ljud).

Anledning nummer två (till varför jag inte uppdaterat). Jag pendlar mellan Skanör och Kristianstad (enkel resa ca 2h och 7 min). Vilket tar det mesta av min dag. Resten av dagen är jag ca 5,5 h i skolan, och sen, ja, ni kan ju räkna ut hur mycket annan tid jag har. För, man ska ju plugga utöver det man gör i skolan (eller hur är det nu med det?!). 
Tittar just nu på en ny dator, en lätt en, som jag ska kunna ha på tåget.

Diskussionen om att flytta till Kristianstad kan vi ta en annan dag. Jag kan nämna att jag försökte, i två veckor, men att hjärta, hjärna och ALLT sa stopp. Lägenhet har jag, så ibland, när jag verkligen vill tortera och straffa mig själv, sover jag en natt i denna ljuvliga byggnad, Löjtnanten nummer 1 hos Krebo på Campus (i Kristianstad).

Jag har en del bilder, shopping, livsbetraktelser och sexanekdoter på lager. Hurvida allt detta kommer att publiceras är för nuvarande okänt, då jag igår insåg att mina föräldrar kikar in på min blogg lite, då och då.


/Katarina, ska nu Buzza

Kommentarer
Postat av: Debbie

Haha, jag blev tråkigt nog väldigt låst i mitt skrivande när jag fick veta om att halva min släkt hittat till min blogg. Då kände jag inte riktigt för att skriva om allt det jag tänkt, så min blogg är ju numera väldigt stängd :P Men du, det låter hemskt med sån restid för en enkel resa! Tokigt. Jag har 1 timme enkel resa till skolan, och det klagar jag på! :P

2008-10-04 @ 21:44:54
URL: http://dendardebbie.blogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0