Don't stop believing

Idag har jag haft världens oflyt. Jag tror inte att något har stämt!
1. Hann med tåget till Kristianstad, men efter att ha suttit och väntat 30 minuter utanför salen och väntat på seminarieläraren, får vi beskedet att det är inställt. Jahapp! Jag, Lisa och Emma tog eget initiativ och diskuterade våra artiklar oss emellan.
2. Tar bussen ner till Kristianstads station. Tåget till Köpenhamn via Malmö, INSTÄLLT. Ersättningsbussen kom 10 minuter innan nästa tåg skulle gå (alltså ca 25 min sen). Tar tåget efter, byter i Hässleholm.
3. Sträckan mellan Lund och Malmö, "Som ni märker kör vi långsamt. Detta pga ett godtåg framför oss, som ej kan köra fortare".
4. Så en timme försenad till Malmö och sjukt hungrig springer jag in på Sats för att träna. Springer på bandet och efter tjugo minuter har jag stressat ner mig med astma att svimningen är nära. Bara att hoppa av och bege sig till stretch-rummet.
5. Gick in på Panduro och köpte smyckesdelar. Påväg att köpa en sallad för att jag inte ska svimma (igen!). Ringer internetbanken, 61 kronor = ingen sallad.
6. Sätter mig på bussen och det går långsamt pga snöstormen som precis startade. Hoppar av bussen och går 1 minut och sen börjar det totalt VRÄKA ner hagel. Min Woolis var totalt vit när jag kom hem och skrämde pappa för att jag såg ut som en blandras av eskimå och isbjörn.

Kan man ha mindre flyt? Imorgon är det nya tag. Ytterligare 50 sidor i kursboken, träning med PT, boka resor och ärenden att göra.

Så jag tar en timme åt att upptäcka musik på Youtube och dra upp humöret något. Sen ska jag läsa 25 sidor i kursboken, käka lite middag och sätta mig framför tvn och göra armband (som är min nya hobby)
 
Dessa räddar mig denna timmen,
Säkert!
Parken (spelar på KB 19 dec)
Journey
Laakso
Far och son
Johnossi (spelar på Debaser 5 dec)
Markus Krunegård (spelar på KB 28 nov)
Punks jump up remix
Lykke li (spelar på Vega i Köpenhamn 11 dec)


/Katarina, åhh så gott med Uppsala-te som underbaraste Karro gett mig för "sådanahär" tillfällen

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0