Solen skiner och taket är nerdraget

Jag hoppas inte att ni tror att jag sitter och deppar ihop för att livet pissar på mig just nu. För idag är bästa dagen på väldigt länge!

Solen skiner och älskade Paulina har dragit sig hem från Kanada för att stanna till tisdag!
Jag och Rebecca körde ner från stan vid 10:30. Paulina hämtade oss i lilla bilen vid 11. Sen körde vi vidare till Kust. Frossade mat och kaffe. Efter mycket snack och skratt drog vi ner taket på bilen och gled vidare till Anna. Satt i hennes kök och skvallrade om allt från människor som ska ha "utomäktenskapliga" barn vid 21 års ålder och festande till planering av sommarens Gotlandstripp. Sen cruisade vi vidare till Erik, tutade och sade "hej". Sen nu sitter jag här. Håret är rufsigare än efter en tupering, nya solisarna i pannan och snart ska jag till Paulina och fortsätta mysa.
jag o paulina
Ikväll blir det vin hos Paulina med MÅNGA!


/Katarina, livet pissar mig i ansiktet men jag kan inte göra annat än att acceptera och fortsätta leva med mina älskade vänner

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0