"Helsingborg vann fotbollsfesten i Skåne"

MFF hjärta

Jag är besviken. Visst Henrik använda sin otroligt vassa och hårda fot, men en så otroligt viktig match. Känslan att stå på ett Skånederby är otrolig. Alla som håller på ett Stockholmslag och varit på derby, VET hur viktigt det är att ens lag vinner.

Det känns uselt att fula röd-blåa har slagit oss med 2, i målskillnad. När jag kommer ner till Skåne snart ska jag gå och stödja mitt älskade himmelsblå lag. Det är en av sakerna jag längtar mest till.

För jag har väl sagt det, att jag för första gången i mitt liv lämnat in en uppsägningsansökan och kommer flytta ner till Skåne i sommar?!

Älskar er alla vänner som har skrikit, skrattat och blivit otroligt glada när ni fick reda på att jag kommer ner HELA sommaren. Jag saknar er, Rebecca, Specci och Paulina, speciellt mycket!!!



/Katarina, "jag går fram till hennes dörr och ringer på"

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0