I mån av en massage

I lördags jobbade vi 17 h. Den som inte har jobbat i 17 h själv kan inte föreställa sig detta. Jag har nog inte mått sämre dagen efter. Jag har varit med om mycket. 14 h pass på jobbet 4 dagar i rad, festat mer än en hel vecka i rad, men aldrig ALDRIG har min kropp varit så utsliten som den var i söndags. Eftersom vi bar otroligt mycket och tungt hade vi inte bara värk i kroppen utan även träningsvärk.

mina sjukst svullna händerPå nedervåningen hos Linnea i Bromma 11:07 2007-10-21
Jag kan knappt skriva, så jag undrar om det kommer synas vad som står när det ska gå från papper till datorn. Mobilbloggning är inte att tänka på då jag inte kan trycka in knappar.


Där slutade det. Jag kunde knappt röra mig. Ännu mindre gå. Min inflammation i tån var dessutom mycket sämre och jag haltade genom hela Stockholm i jakt på de perfekta shoppingfynden. Det var ju knappast bara jag som mådde såhär. Alex hade en blåsa UNDER foten och de andra var också helt utmattade. Dock tycker jag att det var värt det. Otroligt roligt hade vi och pengar blev det. För mig och Alex är de iofs redan slösade trots att de inte har kommit in på kontot än.

Jag och mamma hade tänkt att checka in på ett spa på söndag. Nu fick jag mail där det stod att behandlingarna var fullbokade, men att de hade rum kvar. Så vi får se hur det bli.



/Katarina, på bilden ser ni mina sjukt svullna händer (från i söndags)

Kommentarer
Postat av: Hankypanky

men ojdå...

2007-10-22 @ 14:27:51
URL: http://metrobloggen.se/hankypanky

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0