Friad från bloggandet

Till skillnad från Stureplansprofiler blev jag friad efter en hård och rättvis rättegång med mig själv som motstånd. Det är nämligen så att jag inte behöver blogga i helgen. Jag har blivit ursäktad eftersom jag har andra planer än att sitta i Uppsala och mögla i lägenheten. Jag och fem va mina bästa vänner ska imorgon kväll servera på en fest. Det är min systers vänner som fyller år och det beräknas komma 150 gäster. Det ska bli riktigt roligt.
Så i helgen händer följande, 

långholmenJag och Alex tar tidigt tåget till Stockholm. Sen möter vi Linnea, Christofer och Karin på T-centralen där vi tar oss vidare med röda linjen till Hornstull. Där möter vi Fanny och sen tar vi bussen vidare mot Långholmen. Där ska vi fixa en massa och på eftermiddagen kommer gästerna med båten från Nybrokajen. Sen är det holabaloba för alla "gamlingar" och framåt småtimmarna tar vi taxi till Bromma. Där kommer vi tillbringa natten.
På söndagen står staden Stockholm på schemat. Då ska Alex och jag spendera alla våra pengar. Kanske hinner emd Hallwylska palatset också. Sen efter en heldag är det tillbaka med tåget till Uppsala.

Jag hoppas ni får en trevlig helg. Vi ses på måndag (möjligtvis söndagkväll)!
Kramar



/Katarina, ska nu läsa Expressen

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0