Ett uppstånd

the noteJag tycker det är väldigt roligt med små lappar överallt i huset. Eftersom det i mitt hus endast bor (vad jag vet) vettiga människor och de flestas ålder börjar med en 2:a har vi inte så många lustiga lappar. Ja, jag anser att det ofta är äldre människor (läs: tanter) som skriver roliga noteringar i, till exempel tvättstugan.

Idag har jag haft ett helvete i tvättstugan. När mina Gant-lakan var tvättade vägrade maskinluckan att öppnas. Så mina lakan var en fångar i den runda, hårda och kalla centrifugen. Efter att ha pratat med Akutcentralen (ja, de kallar sig så), ringt och bett pappa komma upp och pillat med huvudströmbrytaren gick luckan upp. Innan jag insåg att jag skulle kunna ta ut mina lakan var en lapp nödvänlig. 

Så idag var jag tvungen att bidra till en sådan. Jag kan numera stolt berätta att "jag fick upp den 15:59". Bara så ni vet.



/Katarina, ska nu käka fläskfilé, åhhhh så gott!

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0