Bad och gryta

fyrishovFör en stund sedan kom jag hem från Fyrishov. Jag har varit där och badat med Anna. Hon var uppe och hälsade på sin pojkväns föräldrar och passade på att åka till Uppsala med hans syster. Sjukt mysigt. Väldigt mycket skit ungar och "mångkulturella" men skönt och mysigt. Sen cyklade jag genom stan och hann precis inom Lush innan de stängde. Cyklade även förbi Luthagens och köpte ingredienser till min gryta. Så ikväll blir det tvätt, gryta och nya Paus.

De senaste två dagarna har jag verkligen uppskattat att vara själv. Så väldigt skönt att bara ligga, titta på tv och ta hand om sig själv. Tror också att det beror mycket på att jag älskar lägenheten sen det blev mysigt. Nu ska jag laga mat, tända ljus och städa lite.

Det är höst i Uppsala och jag delar med mig av bilder från min cykeltur hem från Luthagens.



/Katarina, ha en trevlig kväll alla

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Har du varit på Centralbadet? Dit ska jag lugnt gå när det blir vinter, förhoppningsvis slipper man äckliga snorungar där också :)

2007-10-07 @ 10:23:15
URL: http://ingrid87.blogspot.com

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0