Valborgbilder & uthyrning

vinglasSå, nu är bilderna från Valborg upplagda. Nu väntas bilder från gårdagen i Stockholm, Kvalborg -kväll, Kvalborg -dag och Forsränningsbygge. Nu ska jag redigera och käka buljong.


Idag blir det städning, panting av burkar, diskning och tvättning för ikväll kommer antagligen en tjej som ska titta på min lägenhet eftersom jag hyr ut den i sommar. Är ni intresserade så kontakta mig på [email protected]


Upt 2007-05-06 16:09
I stortsett ALLA bilder är numera upplagda. Så det är bara att kika in och kanske tom skriva en liten kommentar. Har alltså nu totalt 947 bilder. Är det någon som förstår att jag är GALEN med min kamera?!




/Katarina, med hälsningar

Kommentarer
Postat av: Karin

fin bild:) gott

ah den kan jag tacka min frisör för:p

2007-05-06 @ 15:02:04
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0