The stars are blazing like rebel diamonds cut out of the sun

Jag tror att jag just nu, eller nu skulle kunna göra VAD som HELST för att få gå på en The Killers koncert. För någon dag sedan "bluetoothade" jag Read my mind från Ebbas telefon till min. Jag tror att det var det bästa beslut jag tagit på VÄLDIGT väldigt länge. Jag lyssnar HELA tiden, med eller utan hands-free. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag hör låten. Jag vill ligga bredvid min älskling (vem?) och lyssna på denna låt. Känna hans mjuka skinn mot mitt och bara lyssna på underbara toner som väller ut ur mobilen...

Åhhh, jag kan nog bli kär i vem som helst bara denna låt är närvarande.
Därför blir jag kär i alla som ringer eftersom det är denna som spelas (förutom när CJ ringer).

killers realJag hade en grym tur för några timmar sedan. Jag satte på tvn för första gången på hela dagen. Det var Mullvaden kanal 5 (varför?) och samma skit på alla andra kanaler. Bytte ner till SVT2 och där, där var det slutet på en koncert med The Killers, och vilket låt spelade de? Jo, "Read my mind"...............åhhhh, är sångaren gift? Annars är han min. BARA min!

"Slipping in my faith until I fall
He never returned that call
Woman
Open the door
Don't let it stay
I wanna breathe that fire again
"




/Katarina, blir galen av allt. Dessutom är Arctic monkeys med When the sun goes down också grym!

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0