Referat om en fittpiercing

bild storSitter i skolan och försöker få någon bukt med mitt referat om cytoreceptorer och JAK-STAT signalvägen. Det går trögt men det går bättre och bättre. Fick reda på att jag ska hålla mitt föredrag på onsdag kl 08:15. Vilket jag inte är så sugen på eftersom det imorgon är premiär på Bryggan (Snerikes sommarklubb) och jag kommer garanterat att närvara oavsett vad! Om jag inte är där har jag antingen brunnit upp eller låst in mig på min toalett...

Just nu ägnar jag min tid åt Stockholm live istället. Magnus Betnér och Johan Glans är HELT sjuka. Det är pinsamt hur mycket jag sitter och skrattar med hörlurarna på öronen. Kan ni tänka er bilden. En tjej sitter i datorsalen med riktigt stora hörlurar, skriver i ett word dokument och i stort sett ligger ner av skratt samtidigt som Betnér förklarar att han ska köpa en fittpiercing till sin dotter i 3 års present. Ni måste besöka Videoboom och se allt sjukt!

Nu ska jag skriva en avslutning, skicka in mitt referat och bege mig hemmåt och vänta på sms från CJ som segar sig med smsen.

Ps. Pratade tidigare med Karro som fick se en bild på CJ och hennes reaktion var väl blandad. Hon förökte verka oberörd men kommentaren "Hans kompis var ju snygg" sa ju tillräckligt. Skönt att vi inte har samma killsmak ivf!


/Katarina, har brutit en nagel

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0