Njutning

Jag låg precis i sängen och tittade på tv och läste nya Cosmo när jag upptäckte att jag saknade honom. Efter en stunds tänkande insåg jag att det inte var HONOM jag saknade. Jag saknade DET!

Det mest underbara med tisdagen (jag som inte hade tänkt att berätta detta) var inte daten, inte vinet, inte att bli bjuden, inte att festa utan det var när vi kom hem till mig på natten. Nu tänker alla direkt ahhhh, sex! Nej inte sex, och inget som egentligen har med sex och göra. Något mycket bättre än äckligt fyllekladd, nämligen MYS! Ja, vad lamt, NEJ inte lamt helt UNDERBART...
Vet ni vad det underbaraste är? Det är när man sover bredvid en mjuk person i sängen, och man vaknar till lite och ser honom ligga där, då vaknar han också till och lägger en arm runt en och sen somnar vi om. Det är det underbaraste. Då känner jag mig omtyckt. Då känner jag mig bra!

Något annat som också är helt underbart är pussen man får innan han går. Pussen som för en gångs skull säger, jag vill se dig igen och NU vill jag INTE lämna dig, men jag måste jobba! Det är också underbart. Då känner jag mig omtyckt, då känner jag mig bra.

"She said
I don't mind if you don't mind 'cause I don't shine if you don't shine"
- The killers, Read my mind



/Katarina, min kudde doftar dig....

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0