En förstörd tidning

elin klingJag har tidigare skrivit om att det FÖRSTA jag gör varje vecka är att läsa Elin Klings måndagsinlägg. Jag var inne på Stureplan för några dagar sedan och såg då att Kling att fått en egen blogg så hon kan skriva lite då och då istället. Tyvärr tycker jag att detta har resulterat i att kvalitén på det som postas har sjunkit kraftigt. Synd eftersom hennes spalter varje måndag var korta, genomtänka och intressanta. Hoppas hon förbättrar sina inlägg för jag saknar min måndags underhållning.

Först skickas favoriten Shulman iväg och sen förstörs Klings spalt. Vad händer med Stureplan? Mingelbilderna har jag ALDRIG varit intresserad av....



Upt 2007-07-07 16:24
Jag läste precis att Kling nu börjar som moderedaktör på Solo. Får väl kika in i tidningen när hon har börjat och utvärdera hennes arbete. Som ni kanske märker gillar jag hennes arbete mycket och kan meddela att bloggen idag håller en helt okej standard!




/Katarina, ska nu kliva in i duschen och sedan läsa igenom den kommande laborationen

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0