En dryg tjej på BJ's

Igår var en blandad kväll.
Jag låg i sängen och tittade på tv. Hade släckt ljuset för att jag skulle sova. Karro och Elin frågade om jag vill följa med till Ög's men jag var inte sugen på det och sen som sagt var jag fortfarande bakfull.

Kl 22:00 ringde Karin och frågade om jag ville följa med till Birger Jarl. Efter lite övervägande bestämde jag mig för att sätta på Alex Gaudino, sminka mig och på med heel-sen. 20 minuter senare satt jag på min gula fula cykel påväg till Matte (Karins pojkvän) där förfesten hölls. En halv öl och en otroligt obehaglig historia om en avdragen stortåsnagel senare gick vi till Värmlands för att fortsätta förfesten där. CJ hörde av sig och frågade om jag ville stå på BJ's lista. En hjälp jag mer än gärna tog emot. Så det blev Katarina + 1, vilket jag är lite stolt över eftersom jag aldrig fixar sådant i vanliga fall.

Efter svettigt stekarvevande uppe i Biblioteket begav jag och Karin oss till BJ's vid 00:52. Det var tur att vi stod på listan eftersom kön var lång och det småstänkte från himlen. Det var grymt mycket folk och två riktigt äckliga killar stod uppe på ena högtalaren och dansade "pentadans". Jag tyckte de var så äckliga att jag var tvungen att bete mig drygt (jag vet, CJ har smittat mig!). Jag gick och sa till CJ att jag ville ha ner dem men när vi kom dit var de redan försvunna. Usch och fy för att jag var så dryg! Helt ärligt, jag ska väl inte behöva se på sådant folk (oj, nu var jag dryg igen!).

Efter ett tag tröttnade jag på CJs kastrull-fylla och att han hela tiden skulle dricka Fisherman-shot, att jag satte mig i en taxi hem. 50 minuter senare när jag ligger i sängen och tittat på Scary movie ringer mobilen.
"Hej, är du hemma. Jag kommer snart"...... Efter 30 minuter öppnar jag dörren åt Uppsalas absolut fullaste människa!!!!!!
Dock vaknade jag inte till "St fucking Tropez" i morse eftersom hans mobilbatteri hade dött. Tack!

När vi ändå är på gång med drygheter och annat kan jag berätta om mitt och Christofers samtal häromdagen. Jag har insett att mitt umgänge med CJ INTE är något vidare för mig eller min utbildning. Jag har festat tis, tors, fre hittills denna vecka och ikväll blir det nog mer. Jag orkar därför inte plugga "dagarna efter". Jag har börjat dricka mer sprit i form av Fisherman-shot. Jag har blivit drygare?! Varför, CJ är inte speciellt dryg, men ändå blir jag drygare i hans sällskap! Sen har jag en dålig vana som icke sa Nicke blivit bättre................

Ps. På bilderna ser ni Karin som efter mycket övertalning satte sig på tjuren för att rida i ca 5 sekunder. Så nu är jag skyldig henne en till cider eftersom jag lovade henne det!


/Katarina, är lite trött men ska kasta i sig ett ägg och knäcke nu...

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0