vår, mp3 & fest

Idag strålar solen utanför och himlen är blå. Min Karro är hemma i Västerås på hästmässa (Knappast!). Kände verkligen för en promenad och te sedan men jag får väl ringa någon annan mupp. Nu ska jag duscha, klä på mig (sneakers idag!) och ta bussen ut till elgiganten för att lämna in min mp3. Ikväll blir det förfest med melodifestivalen (Elin vill så gärna), Joels spelning och sen går vi nog vidare till Kalmars.

Bilder från gårkvällen finns på min pixbox. Rapport om kvällen kommer efter gigantbesöket.

Upt 2007-03-10 18:03
Rapport om gårkvällen kommer imorgon. Ska iväg till affären och handla mat med Elin, Christofer och några till om 30 minuter. Hoppas ni inte blir allt för besvikna. För den som väntar på något gott väntar.......



/Katarina, saknar sin Karro

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0