Valborgs helgen nollsju

Så, då var Valborg också planerad. Det är en av de saker jag verkligen ser framemot. Det ska bli hur kul som helst och förväntningarna är höga eftersom Valborg och Kvalborg anses vara de bästa festdagarna på hela året.



Planering
Dagen innan Kvalborg (lördagen) ska jag och Karin jobba som nissar eller i baren på Värmlands nation och vara urläckra tjejer. Ska bli sjukt kul eftersom artister från Arvika festivalen uppträder.

På Kvalborg (söndagen) är det inte väldigt mycket planerat men kanske grilla i parken och sen till någon nation. Jag är (som vanligt) sugen på Sthlms.

På Valborg ska jag och Ebba (kanske Christofer) jobba ute i Champagnebaren under galoppen och flanera med våra snygga solisar och sälja en massa skumpis för en hundring. Sedan är det lite bortplockning som gäller och sen hem och duscha och byta om. Kl 21:00 är det gratis sittning med mat och allt vad det innebär. Sedan får vi inträde till Värmlands på kvällen där det alltid brukar vara HUR lång kö som helst.

Ps. Kasper försöker fixa snygga reklamtröjor till mig och Ebba. Denna helg hoppas jag blir HELT fantastisk.



/Katarina, LÄNGTAR frammåt

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ha en trevlig helg! Kram

2007-03-23 @ 15:02:38
URL: http://charmingsaturday.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0