Testing av Extra

Nu är jag officiellt en Buzzador. Jag fick nämligen mitt första paket idag. Det innehöll 20 stycken askar Exra pastiller och ett antal rabattkuponger. Jag har redan börjat mitt åtråvärda uppdrag och bjudit Elin och Karro på varsin ask. För er som inte vet vad det betyder att vara en Buzzador, så får jag ibland (detta var första gången) hem saker som tex är nya på marknaden. Sen bjuder jag mina vänner, delar ut rabattkuponger och för anteckningar över allas reaktioner. Sen efter någon månad skriver jag en rapport om hur produkten har mottagits av andra. Riktigt roligt! Ska ta med två askar till min syster som inte äter godis och se hur hennes reaktion blir. Spännande!

  
/Katarina, nybliven Buzzador

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0