skumpa, tentafest & ÖGs

Jag och filip sepia litenJa, då var det dags för en rapport från gårkvällen. Vid 18 drog jag hem till Karro för att käka raggmunkar. Karro är väldigt duktig på att göra denna udda maträtt. Jag var dessvärre inte ens i närheten ordet bra. Jag gjorde nämnligen raggbullar istället. Men gott var det. Smakade pannkaka med potatis i. Sedan drog jag, Chris och Karro vidare till Uplands där Shirin hade bokat biblioteket och en egen bar åt oss biomedicinare. Allt var väldigt bra förutom att drinkarna inte smakade så bra, men vi klagade och fick då nya. Väldigt mycket drinkar blev det eftersom en 4:a kostar 29 och en 6:a tio kronor mer (älskar studentlivet). De billiga priserna gör att man BARA dricker 6:or vilket kanske inte är jätte bra. Det var väldigt många som shottade också. Niklas och Filip testa både rosa och gröna shottar.

Sedan bar det av till ÖGs där en snygg vakt mötte oss i dörren. Blev insläppta direkt (åter en gång, ÄLSKAR studentlivet). Där var det skumpan som var billig (100 kr). Jag, Karro och Chris delade först på en flaska. Sen blev det jag och Christofer som delade på en.


Kvällens snyggaste frisyr: Emma hade tagit med Johanna hem till Lexand och båda hade varit hos frisören och deras hår STRÅLADE. Grymt snygga frillor båda två!

Kvällens bus: Jag och Emma kilar upp för trappan som är avspärrad (min idé) och sen kommer en tjej som jobbar där. Ojdå, men Emma bredde på leendet och charmade tjejen som tyckte vi var hur trevliga som helst, inte ens skäll fick vi!

Kvällens efterfest: Hemma hos mig. Jag, Christofer, Jehona och Sara (resten bara försvann?!) efterfestade med kaninberättelser, martini och halloncider. Bartendern som också var bjuden kom när jag hade somnat. Vilket är en liten rolig historia.

Kvällens betyg: En otroligt trevlig kväll. 4/5 skohorn får den av mig. Ikväll gäller det och se om vi kan slå det!!!!


1:a Filip med två snus, 3:dje En Margeritha med Gin (hallå!!!), 4:e Chris & Karro

Ps. More pics



/Katarina, snart börjas det

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0