silver, avokados & Mavala

Detta kommer bli ett blandat inlägg. Lika bra att varna er, eller hur?

...om dator fingrarNär jag öppnade postfacket idag låg nagellacket som jag vann av Käthe där. Var ju tvungena stt snabbt putsa bort mitt röda och testa det. Så nu sitter jag här med tre lager silvrigt Mavala lack i färg Silver nr. 38 på naglarna. Väldigt snyggt och ikväll kör jag därför med silver. Silver naglar, silver skärp, silver smycken och silver skor. Jag är alltså isprinssessa ikväll. För ikväll blir det fest. Ingen omduga imorgon, bestämde jag mig för och insåg att vinet var slut. Alex köpte en Aussi till mig och nu är det klart, det bli jag, Aussi och Sprite Zero hos Filip ikväll. Sen drar vi nog vidare till Värmlands nation.

Jag och Karro tog idag en promenad ner till stan. Min avsikt var att fika, prata och kanske hitta partykläder. Karros avsikt var en ögonskugga och trevligt sällskap. För mig blev det en sailor topp från Gina Tricot (Första gången jag handal något där), en avokado och ett vitt linne på Indiska (ska lämnas tillbaks). För Karro blev det en svart klänning (underbar) från Monki, 2 avokado och två snygga ögonskuggor i rosa skiftning.

Weekday öppnade idag i Uppsala. I samma galleria som Monki ligger (Forum) men på nedervåningen. Ganska kaotiskt och hög musik. Kläder ÖVERALLT och stirrigt folk. Hoppas det blir bättre. Fast jag klarar mig iofs med Monki.


Ps. Tur för mig att jag vann nagellacket eftersom det var slut överallt idag.
Ps2. Bilder på shoppingen kommer!
Ps3. Jag har inga fetto fingrar som det ser ut på bilden.


/Katarina, har haft en bra dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint nagellack :D

2007-03-23 @ 20:05:53
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: UmmaGumma

Älskar din profilbild :)

2007-03-23 @ 21:23:01
URL: http://ummagumma.blogg.se
Postat av: Modebladet

Män får högre lön än kvinnor. Något som är oacceptabelt. Men vilka är orsakerna egentligen? Männen? Eller kan det också vara så att vi kvinnor också har gjort att det blivit så? Nu vill jag höra din åsikt - välkommen att diskutera vidare i min blogg!

2007-03-24 @ 13:54:22
URL: http://modebladet.blogg.se
Postat av: Karin

örhängena är köpa på glitter:)

2007-03-24 @ 14:29:14
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0