Låt solen torka dina tårar

Sturups flygplats 2007-03-17 13:54
Jag som inte trodde att en helg kunde bli värre än vad den var för 3 veckor sedan. Tydligen hade jag fel. När jag nu sitter här på Sturup och väntar på planet är det med ett brustet hjärta, minskad tro och gråten i halsen. För att dölja min rödgråtna ögon har jag satt på mig de stora, svarta solisarna. I magen finns en liten känsla av hunger, men den försvinner snabbt då övriga känslor tar över.

Jag är ensam, ensammast i världen. Mina syskon och vänner är helt underbara och ställer alltid upp men minnet av att en gång varit en del av en familj gör sig påmind och ögonen fylls snabbt av tårar.

Känslan av att människor som man trodde kände som svikit en gör mig svag.
Känslan av att människor som man trodde älskade en nu försvunnit och gett upp hoppet gör mig illamående och svimfärdig.

Vem ska jag nu ringa? Det är jobbigt att lägga så mycket ansvar på mina älskade vänner, så jag håller igen. Istället för att prata stänger jag in mig i min mörka lägenehet med sömn som enda födan.

Men, Så långt ska det inte gå, för jag tänker visa er. Jag ska visa er att jag klarar mig utan er. Jag kan stå på egna ben. Jag behöver ej folk som sviker mig

Ingenting kommer någonsin, någonsin att bli detsamma igen. Jag är inte er och ni är inte mina. Jag gör slut.....



/K...

Kommentarer
Postat av: Marie

usch, va hemskt det lät du =(
vet ju inte riktigt vad det handlar om men stäng inte in dej med allt iaf. försök prata med dina vänner även om det känns jobbigt. hoppas att det löser sej för dej snart iaf. *håller tummarna*
kram från mej

2007-03-18 @ 14:45:58
URL: http://dancetilyoudrop.blogg.se/
Postat av: Karro

Du kan lägga hur mycket ansvar som helst på mig, darling. Och du kan ringa när som helst på dygnet och jag kommer på två minuter. Eller en, om jag skaffar mig bättre kondition.
Massor kramar

2007-03-18 @ 16:32:33
URL: http://karolinarosell.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Modebloggare!
Jag har blivit stylad och fått en riktig outfit. Får man höra era expertkommentarer?
Kram Uckelelen

2007-03-18 @ 17:59:09
URL: http://hemljuvahem.blogspot.com
Postat av: Ingrid

Kom igen! Du verkar så rar och glad. Låt inga äckliga människor trycka ner dig.

2007-03-19 @ 12:41:11
URL: http://ingrid87.blogspot.com

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0