Helg enligt en student

Eric o Jag Okej, idag har jag pluggat ett antal timmar och nej, tentan kommer gå åt skogen men strunt samma. Det finns fler tillfällen och inte så mycket jag kan göra åt det nu! Kan bara se frammåt. I helgen är det ordentligt studentfestande. Imorgon har vår klass bokat biblioteket på Uplands nation från 18:00 och då smäller det. Senare bär det vidare till Östgöta där det är Dakapo. Sen på lördag ska jag VILA och ta det lugnt. Ska bli skönt att luta sig tillbaka. Kanske se Karros nya place, om jag får?! Lördag kväll är det party igen. Då är det först Rockgasque på V-dala. En del av vännerna ska gå på middagen men jag ska på släppet. Ska bli väldigt trevligt. Synd bara att Ebba, Alex och Elin åker hem. Lite tråkigt att de inte ska med eftersom de är favvopartisar (eller några av dem).

Upt 2007-03-02 10:20
Detta inlägg skrevs igår kväll och var tänkt att det skulle postas då men eftersom blogg.se strulade så blev det inte så!



/Katarina, lite ont i magen efter alla raggmunkar

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0