Fredagskvällens rapport

Maten: Jag, Fanny, Eric och Elin gick till Luthagens livs vid 18.30 och inhandlade allt som vi behövde för att göra hemmalagade hamburgare med bröd och pommes. Sedan begav vi oss hem till mig där Christofer och Filip mötte upp oss. Grymt gott blev det

Spelet: Kortleken åkte fram och spriten flödade. Denna gång gick leken lite längre. Uppdrag som "ring 13:de numret i Alex telefonbok" och "Pussa Elin på magen när hon blåser upp den". Det var så otroligt kul. Filip ringde en av Alex tjejkompisar som bodde i Norge för att på riktigt grov östskötska sälja 2 ton ekologiska bananer för 10 kr styck. Helt sjukt var det. Bäst var när Eric uppgav för en kille att han ringde från smittsskydds och berättade att killen som svarade var smittad från klamydia. Inte nog med det ringde Eric upp killen en gång till och meddelade att YTTERLIGARE en hade smittat honom med klamydia så den här killen var dubbelsmittad. Vi var många som låg på golvet efter. Det var SJUKT!!!


Kvällens nation: Vi drog oss till Snerikes men där var det i stortsett inget folk. Eftersom vi stod på listan hos Värmland så begav vi oss dit istället. Där var MYCKET folk och drinkarna i cocktailbaren gillar jag starkt!

Kvällens citat: Fanny och Christofer hade båda råkat hamna på samma nationspersonalfest i måndags och Christofer hade sett Fanny hångla. Efter att ha berättat detta kläcker han ur sig, "Och du får aldrig mer hångla framför mig igen". Christofer är killen som är en mästare på att kläcka elaka kommentarer utan att tänka på det!

Kvällens puss: Fick Filip x2 när Elin ordinerade alla med 3:or att pussa Filip och dit åkte jag.

Kvällens efterfest: Firades som vanligt hemma hos mig. Hamburgerrester med avocado och mozarella. Alex var otroligt full och grymt rolig. Hon "busringde" också men killen var inte sugen på att snacka.

Kvällens kap: Alex fick äntligen prata och flörta med sin snygg-fadder från apotekarna. Inte för att jag tycker att "johsdfjadfhdfbdg" eller vad han äter är så snygg, men detta var ett kap ur Alex synpunkt. Hon har trånat efter honom jag vet inte HUR länge. Detta var hon värd!


Två av uppdragen: Lek pojkband och dansa crazy en HEL techno låt.

Ps. fler bilder hittar ni här som vanligt.


/Katarina, ska sova nu

Kommentarer
Postat av: Elin

Hi hi härliga bilder :P

2007-03-11 @ 22:28:12
URL: http://ellee.webblogg.se
Postat av: Katta

Re Elin: Ja, det var en grym förfest, därav de härliga bilderna :)

2007-03-12 @ 16:27:18
URL: http://shoeholic.blogg.se
Postat av: karolina

ja jag vet...men tror det är min bild som ligger på din dator... det är en gammal bild! hihi... min kamera var urladdad idag... kram

2007-03-12 @ 16:38:57
URL: http://kalasbyxa.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0