Dagens bild...

...i sammarbete med BMC (biomedicinskcentrum) i Uppsala och Microsoft Paint.
Dagens bildSåhär kul har jag haft idag. Har utfört en lång men inte allt för jobbig laboration med sjukt folk. Jag klarar verkligen inte av människor som berättar för mig HELA tiden att jag ahr fel och sen visare det sig att jag ALLTID har rätt. Varför rätta en person om du alltid har fel?
Ja, bilden illustrerar ivf en proteinseparation i gel. Mycket, mycket intressant . Hade varit roligare om vi ahde fått separera dem med sax (okej, fungerar knappast)

Ser framemot morgondagen:
♥ ENDAST en 4 h föreläsning
♥ Lite labbskrivande
♥ Träning
♥ Premiär på Emmas teater (TV ska komma, cooolt!)

Vad har ni gjort idag?



/Katarina, ska nu borsta tänderna efter 2 avokadisar

Kommentarer
Postat av: Malin

Fick dom av min bästa killkompis:)

2007-03-07 @ 12:25:45
URL: http://mmalinas.blogg.se
Postat av: Karin

haha det där såg ju riiktigt kul ut;)

2007-03-07 @ 17:22:54
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0